HTML

Ahathoor 2013.07.18. 20:39

Megint várok. Mintha az életem a folyamatos várakozásból állna. Mindig, minden alkalommal történik valami, ami feldobja a kérdőjeleket. Egy pillanatra letisztul az életed, de a következőben már jönnek a bonyodalmak, az újabb kérdések. Nincs megállás. Bizony. Letettem magam eléd. Ismét megteszem, ismét megtörténik, ismét várok. Persze, hogy félek én is. Hogy mi van, ha nem mellettem döntesz. Hogy mi van akkor, ha megint az én szívem törik darabokra. Hogy mi van akkor, ha ez most nem az én történetem. Ha csak egy lecke vagyok neked. Hogy megtanítsam, hogy minden jobb úgy, ahogy van. Félek, hogy mi lesz, ha mégis mellettem döntesz. Hogy vajon boldoggá tudnálak-e tenni. Hogy nem bánnád-e meg soha.

De én túllépek ezeken. Te túllépsz?

Ne ess pánikba. Nem kényszerítelek semmire.

Várok.

Nem esek pánikba. És hiszek. Magamban. Benned. A lehetőségben. Az életben. Na meg abban, hogy minden úgy jó, ahogy történik. Marha nehéz néha. De csak azért is megtartom magam. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lelekrajz.blog.hu/api/trackback/id/tr165413862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása